Welkom

Schrijf ons uw ervaringen over de website en/of ideeën voor een nog prettiger samenleven!
Bij voorbaat dank!

E-mail 14. apr, 2020

Claudia Gom,

Wat een ontzettend mooi en warm initiatief gisteren met de après midi chant in corona-tijden. Ik vond het erg bijzonder om mee te maken. Wat mij betreft absoluut voor herhaling vatbaar! Volgende week weer? Met dank aan de organisatie.

E-mail 19. feb, 2017

th coolen

Beste medebewoners,

jullie hebben het misschien al gezien,Mevr.Jos de Bokx, app.57 is verhuisd.Haar (geestelijke) gezondheid liet het niet meer toe om zelfstandig te wonen.

Haar zonen hebben ons gevraagd om jullie te laten weten dat hun moeder in Brummen in een particulier zorghotel (Klein Engelenburcht) woont.Zij heeft daar een mooi appartement met verzorging in de buurt van haar kinderen.

Zij willen jullie danken voor de prettige omgang met hun moeder,ze heeft hier met veel plezier gewoond.

Namens Jos en haar kinderen. Thei/Monique

E-mail 24. jul, 2016

Marly en Wies

Het zonnetje was er, de hapjes en drankjes overvloedig en allemaal gezellige en vrolijke mede-bewoners! Het was weer TOP!!

Dank aan de organisatie!



E-mail 2. feb, 2016

th coolen

Wij hebben een prins in ons gebouw !!!!!

Het zou voor hem (en ons) leuk zijn als we met z'n allen zoveel mogelijk (carnavals) vlaggen.

Alle andere vlaggen zijn natuurlijk ook goed.!

Dus,als het niet te hard stormt,vlaggen !

O,ja Marvin, van harte gefeliciteerd en maak er mooie dagen van.

Thei/Monique

E-mail 8. nov, 2015

Thomas Rombouts

Beste heer Kanter en mede-bewoners La Bonne Aventure,

Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd. Onze excuses hiervoor.

Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat het heel beangstigend is om opgesloten te zijn in de lift.

We hebben direct contact gezocht met zowel STIGA als onze servicedesk, ons inziens hebben zij niet juist gehandeld. Indien Stiga niet in de gelegenheid is om zelf snel ter plaatse te zijn, dan dienen zij de brandweer in te schakelen.

Ook vinden wij dat de servicedesk u niet juist heeft geïnformeerd, zij hadden direct moeten handelen, helaas hebben zij dat niet gedaan. Zij zijn daar ook op aangesproken en zij zijn opnieuw geïnstrueerd.

Dit heeft ons doen besluiten om in de komende periode op zoek te gaan naar een nieuwe onderhoudspartij voor de lift. Vb&t zal zich de komende tijd hierop oriënteren.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.



Met vriendelijke groet,

vb&t vastgoedmanagement bv

Thomas (T.J.) Rombouts

Technisch Manager

T 040-2696971 | E t.rombouts@vbtgroep.nl

E-mail 31. okt, 2015

Gina Smit-Hooglander

Hallo medebewoners,

Vrijdag, 30 okt om 7.30 u, ben ik vast komen te zitten in de lift. Volgens instructies heb ik de alarmcentrale gebeld.


Aan diegene die reageerde op mijn oproep vertelde ik dat ik vast zit in de lift.

Waarop hij zei:" Mevrouw, wij beginnen pas om 8.00 u en dan moeten we vanuit het noorden komen en zitten dus vast in de file.

Ik kan nu niemand bereiken, want we beginnen pas om 8.00u ! Het kan dus wel zeker 2 uur duren "

Fraai is dat, stel je voor dat ik om 6.00u of eerder vast ben komen te zitten...

Gelukkig had ik mijn gsm bij me en dat ik bereik had in de lift! Ik heb mijn man op zijn werk gebeld, om te vragen of hij VB&T wilde bellen. Mijn man kreeg te horen dat zij pas om 8.30u beginnen en niks eraan kunnen doen!


Zeer gefrustreerd zit ik nog steeds in de lift en uiteindelijk had ik zelf maar 112 gebeld, voor de brandweer. Aan hun had ik de hele situatie verteld. Zelfs zij zeiden dat ze geen mensen uren in de lift laten zitten! Anderhalf uur later werd ik gebeld door
VB&T of ik al uit de lift was...

Nog steeds gefrustreerd, reageer ik: "Dankzij de brandweer ben ik eruit gehaald en NIET door hulp VAN JULLIE of van de ALARMCENTRALE van Stigaliften!!!" Waarop zij antwoordde:" Goed dat u de brandweer had gebeld, dat moet u altijd doen!" Waarop ik zei:"Je moet
dus altijd een gsm bij je hebben als je de lift instapt! Hebben jullie geen noodplan???"

Medebewoners, dus niet in de lift vast zitten buiten kantooruren, tenzij je je gsm bij je hebt!

E-mail 21. okt, 2015

th coolen

Namens Jos de Bokx dank ik jullie voor het massaal vlaggen en de vele kaarten die zij kreeg voor haar 90e verjaardag.

Tevens dank ik degene die meende haar (Jos) foto's uit de lift te moeten verwijderen.dapper!

Thei Coolen

E-mail 23. jul, 2015

Sjel Metsemakers

Leuke foto's van het feest op het plein en tevens van ,de opening' van de nieuwe tent. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik was in het buitenland maar hoop er de volgende keer wel bij te zijn.

E-mail 23. feb, 2015

de feestcommissie

hallo,iedereen,wij hebben een nieuwe bewoner!

Kaya,dochter van Nicky en Rob.

Van harte gefeliciteerd van ons allemaal.!!

Om Kaya te verwelkomen lijkt het ons leuk om met z'n allen te vlaggen,dus dinsdag 24 Febr.allemaal de vlag uithangen !!!!!

E-mail 16. jan, 2015

Monique Coolen

Misschien een nieuw voorstel voor 2015 om 2 keer per jaar een bewonersvergadering te houden.

B.v.d.Monique Coolen

E-mail 21. okt, 2014

Marleen Widlak

Dank aan Jan de Kanter voor het maken van deze webite !

Tevens wil ik mijn respect uitspreken voor alle vrijwilligers die o.a. vaak veel tijd besteden aan het onderhouden van de 'tuin',

het regelen van de mooie bloembakken en de sfeervolle kerstbomen elk jaar,

alle klusjes die uitgevoerd worden en diverse leuke activiteiten die telkens geregeld worden om het hier zo aangenaam mogelijk voor de bewoners te maken.


Geweldig gewoon:-)